2011. augusztus 7., vasárnap

+18-as Kitérő (:

Sziasztok! Ez egyszer nem résszel jövök, hanem meglepivel :P Vehetitek úgy, hogy ez olyan szülinapi ajándék, ugyanis 21.-én lesz egy éve, hogy kinyitott a blog.
Az a helyzet, hogy ezt most totál nem én írtam, hanem a barátnőm, Kira.[Igen, róla mintáztam a történet Kiráját ;D] Annyira aranyos és jó lett, hogy muszáj megosztanom veletek. A részletet jelenleg nem tudom beleszőni a történetbe, ezért csak így megkapjátok :) Nagy hála Kirának <3 Az új rész már félig-meddig készen van, igyekszem feltenni sulikezdés előtt. A részlet csak 18 éven felülieknek  ajánlott tartalom.



Dóra Szemszöge

-          Félek! Miért is kellett nekünk az éjszaka közepén autóba ülni? – fontam össze a kezemet magam előtt.
-          Jól van, bocsi! Sok dolgom volt és elfelejtettem tankolni! Én is ember vagyok. Majd elsétálunk egy benzinkúthoz.
-          Megőrültél? A legközelebbi vagy két mérföldre van! És sötét van és hideg. Nem megyek sehova!
-          Fázol? – húzta fel Adam a szemöldökét. Az arcán megjelent az a tipikus bárgyú mosoly.
-          Igen – válaszoltam durcásan.
-          Tudom, hogy hogy melegíthetnénk fel egymást- ekkor rá emeltem a tekintetemet. Szemében huncut fény csillant. Megfogta a derekam, majd maga mellé húzott a hátsó ülésre.
-          Adam! Megláthat valaki!- próbáltam szabadulni az öleléséből.
-          Akkor lesz egy jó estéje- erre hangosan felnevettem.
Adam szájával kereste az enyémet, majd mikor megtalálta szenvedélyes csókban forrtunk össze. Kezei az ingem gombjaival kezdett el babrálni, majd mikor teljesen kigombolta, végigsimított a hasamon, majd keze lejjebb csúszott, végig az oldalamon, elérte karcsú derekam, majd felsimított a hátamon és egy kézzel kikapcsolta a melltartóm csatját. Pár pillanat ott feküdtem alatta félmeztelenül, míg ő teljesen felöltözve vigyorodott le rám.
-          Sose fogom megszokni- suttogta fátyolos hangon.
 Kezemet becsúsztattam a pólója alá, végig simítva a bordáim, áthúztam a feje felett. Belecsókoltam a nyakába, amitől felnyögött, majd újra lecsapott a számra. Forró lehelete szinte perzselte az arcomat.
 Kezem Adam nadrágja gombjával bíbelődött, majd mikor kioldottam levette magáról. Pillanatok alatt mindketten ott voltunk meztelenül Adam kocsijának a hátsó ülésen.  Keze felfedező útra indult a testemen. Ujjait végighúzta a járomcsontomtól, a nyakamon keresztül végig a combom belső felé. Nyögés hagyta el a számat, kezemet a nyaka köré fontam és még közelebb húztam magamhoz. Lábamat átkulcsoltam a dereka felett, és ingerlően hozzá dörzsöltem az ágyékomat az övéhez. Adam zihálása felerősödött, majd szája követte keze vonalát. Apró csókokkal halmozta el a nyakamat, majd végül a két melleim közötti utat. Kéjesen felnyögtem, mikor száját a mellbimbómra tapasztotta. Adam nyelvét végig húzta a hasamon a köldökömön keresztül, majd hirtelen visszatért a számra és mohón belecsókolt.  Nyelve éhesen kapott az enyém után, majd vad táncba hívta, majd behatolt, mire testem aprón megrándult a szenvedélytől, ami szinte átizzította minden porcikámat. Csípőm követte az ő csípőjének mozgását, majd egyre gyorsabb iramot diktált. De ez a gyönyör, ami minden sejtemben érződött, fokozódott és szinte extázisba csapott át. Mintha minden megszűnt volna körülöttem, csak én és Adam voltunk a világon, és az az eszeveszett boldogság, ami mindkettőnket elöntött.  Adam vad zihálása mutatta, hogy még mindig nincs vége, ó nagyon nincs! Szinte eggyé forrtunk és így repültünk egyre magasabbra a csillagos ég felé, de a szenvedély hullámai mindig visszarántott a földre, hogy újra elrugaszkodhassunk a földtől. Majd mikor már olyan magasan voltunk, hogy a hullámok nem értek el minket éreztük, hogy az extázis beteljesül, sikoly hagyta el a számat, majd Adam rám omlott.
-          Ugye, nem kell leszállnom rólad?- nyögte a nyakamba.
-          Nem, maradj csak nyugodtan- mosolyodtam el.
-          Akkor jó. Mert én elfáradtam- nevetett fel.

2 megjegyzés:

Roxíí írta...

Tök jó lett :DDDD Ügyi vagy Kira :D Vicces szitu lehetet, am. Dorkám te nem tervezel ilyesmit? xdxd Am. kissé meglepődtem, tehát jó meglepi volt :))))

Névtelen írta...

Wáááá iszonyatimádooom!! *-* Kiraaa rohadt jólett!! *-* Imádlak! *-* <3 És Dorkaaa téged is, hogy kiraktad! <3 Sietek énis az enyémmel, de az nem lesz ennyire jó szerintem... x$$ <3