2011. szeptember 26., hétfő

Szünet



Mindig is utáltam ilyen szövegeket írni, de azt hiszem, megérdemeltek ennyit.
Igen, jól olvastátok: Szüneteltetem a blogot, de lehet hogy zárás lesz belőle, még nem tudom. Rengeteg oka van az egésznek. A tanulás, az idő és ihlet hiány, és stb. Ha hetente kétszer az írásra áldoznám a szabadidőmet, és össze tudnék hozni nektek valamit havonta...Nos, az sem lenne jó. Nem akarok több összecsapott, félvállról vett munkát.Hogy őszinte legyek, már a történetet sem akarom. Hetekkel ezelőtt ugyanez játszódott le bennem. Akkor úgy döntöttem, hogy elindítok egy új szálat a sztoriban, hol ott tudtam, hogy ez lesz a vége. A történet nekem már egy lerágott csont, egy teher, egyszerűen kinőttem. Nem akarok többé az "IJustLoveYou-sDorka" lenni. Ez pedig nem folytatódhat. Ha tartom a jó átlagot, (jegyek terén (: ) akkor talán a téli szünetben újra jelentkezem, vélhetőleg új történettel. Köszönöm nektek ezt a remek 1 évet, a biztatásokat, a dicséreteket, az ötleteket, a lelkességeteket. Szép napot mindenkinek! <33333

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most nagyon haragszom........ Én nagyon szerettem olvasni a történetedet, de most benned is csalódtam...... Ha új történettel jelentkezel, akkor örülök, de addig is haragszom..... Nos, egy részről, tényleg megértelek, én is nehezen tudom megírni a fejezeteket. Én minden nap írok, akár csak egy kis részt, az adott fejezetbe, de akkor is, és 1 és fél hét alatt meg van a teljes. Nekem 3 blogot kell irányítani, de nem adom fel......... Nem akarom, hogy abbahagyd....... Legalább csak még egyetlen egy részt, ha szabad kérni...... (egy kis segítség. én úgy szoktam új ötleteket kapni, hogy mondjuk elolvasom az utolsó 3-4 fejezetet, és akkor jön a szikra.) ;)
Próbáld meg...... és ha majd meglátom, hogy tényleg ÚJ TÖRTÉNETET találtál ki, akkor elmondhatatlanul boldog leszek :D, de addig is csak szomorkodni fogok...... mindig, minden egyes részt, legalább 2-szer elolvastam, mert tetszett, és az egész történetet, vagy 3-szor elolvastam, mert odáig, és vissza voltam érte :D :$
Remélem, hogy lesz ÚJ történet, mert akkor leírhatatlanul boldog leszek :D
És, mmmm, sok sikert a tanuláshoz (is)!!!!!!!

annie írta...

Szia!

Ha nem szeretnéd folytatni, akkor írj egy (szép)lezáró fejezetet, így nem fog "lógni" a levegőben az egész.

zdiana írta...

Szia!

Szívből sajnálom, hogy így döntöttél. Mostanában kezdtem el olvasni a blogodat, és nagyon-nagyon megszerettem. Alig vártam már a folytatást, erre tessék:( Ugyanakkor megértem, egy év hosszú idő, változol te is. Támogatom az előttem szólókat, jó lenne még legalább egy rész! És ha újat is kezdesz vagy valami, ezt hagyd meg nekünk kérlek, jó újraolvasgatni is:)