2011. december 27., kedd

Sziasztok! 

Itt vagyok, úgy ahogy beígértem. Igaz a dolgok megváltoztak: Új történetet fogok írni, (amit igyekszem kevésbé irreálissá tenni, mint az előzőt, hihi) új felhasználónévvel és stb. Úgy érzem, hogy kelletek ezek a változások, hogy 100%-ot tudjak nyújtani nektek. Az utóbbi másfél hónapban kiforrt bennem egy teljesen új sztori, oly'annyira, hogy az első három részt szinte rögtön megírtam. Sokat tétováztam, hogy kezdjek-e új történetbe, és ha igen, akkor mit csináljak a régivel. Végül úgy döntöttem, hogy ugyebár itt az új év és az új kezdetek ideje, de csak akkor, ha elvarrom a régi szálakat. Eltekintve a rébuszoktól: Hamarosan fel fog kerülni az I Just Love You lezáró fejezete. Nagyon szépen köszönöm MINDENKINEK, aki nem rágott be rám (annyira) amiért anno abbahagytam az írást, és azoknak is, akik berágtak rám, mert megérdemlem. Mindent meg fogok tenni, hogy ne okozzak nektek több csalódást. 
Dorka

Nincsenek megjegyzések: