2011. január 28., péntek

I love your blog -Nincs még egy olyan jó blog mint a tiéd!-blogger díj

Helló:) Éppen az új részt írtam, amikor jelentést kaptam arról, hogy a firkálmányom díjat kapott^^ Nagyon köszönöm KiraGlambert-nek, örök hálám. 




Ezt a díjat legalább öt embernek kell továbbadni, és öt dolgot kell magadról mondanod :) Íme.


1. Imádom a gumi cukrot^^
2. Mindenem a hülyeség, szinte mindenen képes vagyok nevetni:D
3. Szeretem színesre lakkozni a körmöm, és a cipőmet fényképezni
4. Gyermeklélek vagyok ;)(De nem olvasok meséket xD)
5. Vámpír és Adam mániás vagyok(Meglepő)


 Sokat gondolkoztam azon, hogy kinek adjam tovább a díjat. Két jelölt volt, de ők már kaptak, szóval kerestem egy harmadikat.

http://www.fallenangelsaga.blogspot.com/ - Nagyon "rugalmas" blog, megérdemli a díjat. Rendszeres olvasó vagyok, szóval muszáj odaítélnem neki, különben kínozna a bűntudat. Az egész történet színes, és Adam is benne van :P

Ha minden jól megy, hétfőre tuti hogy felrakom az új részt. Sajnos nincsen sok időm(tanulás -.-")de amint szabadidőm van, rögtön folytatom az írást^^ Amúgy, ha itt tartunk, jól esne egy kicsikét több komment, mert így úgy érzem, hiába fordítok több órahosszát az írásra, 3 kommentett kapok(amiknek persze nagyon örülök), ami ilyen szempontból nagyon kevés. Kérlek, ha olvassátok a részeket, dobjatok meg egy kommival, nektek csak pár sor, nekem viszont sokat jelent.

Béka veletek, emberek: Dorka.












Nincsenek megjegyzések: