2011. január 30., vasárnap

Köszönöööm^^

Sziasztok! Már megint nem résszel jövök, hanem köszönettel. Ugyanis két nap alatt( a 965 látogatóból)1132 lett! Ami azt jelenti, hogy túlléptük az ezer látogatót. Köszönöm nektek, ez sokat jelent nekem <3 Remélem, hogy ugyanúgy, töretlenül tovább olvassátok majd a blogomat. És ha belegondolok, ezt az ezer látogatót két embernek köszönhetem: Iraknak, aki az elejétől fogva ellát tanácsokkal, és AliceCarrornak, aki segített blogspot-ra költözni. Ezen kívül nagyon hálás vagyok Viktóriának(Imádom mert mindig oooooolyan hosszú kommikat ír)az összes cserémnek, annienak(Aki szinte az első részektől fogva folyton olvas, és vivus95-nek.(Meg persze mindenkinek, aki egyszer is erre tévedt.)Na, most hogy túlestünk ezen a hálálkodós részen, megyek írni a következő részt


Dorka

2 megjegyzés:

Mili és Kylie írta...

Szia!
Kb 2 hete kezdtem olvasni a tötrénetedet, csak most jutottam a végére! Nagyon jó!!Eszméletlenül jól írsz!! Bár én lennék ilyen tehetséges! Én is írogatok, de feleannyira sem vagyok jó mint te. Az is 3 napomba telt mire rászántam magam, h írok neked, féltem nehogy zavarjalak a rizsámmal. De olvastam, h kevesen komiznak. Nem értem miért? Én oldalakat teleírnék Dóri és Adam érzéseiről! Adam annyira cuki lenne egy kisbabával!! Dóri döntse el végre, h vele marad, és ne törődjön másokkal, kiv. az anyja, igaz kicsit bunkó volt, de mégiscsak az édesanyja.
Remélem nem zavarlak a véleménnyemmel? Várom a kövi részt!!Puszi

deadgirl írta...

Sziaaa :) Köszi:D